تعداد دفعات بازدید : 1322 ماخذ : شهرداری
عملیات ساماندهی دست فروشان جمعه بازار شهر امیرکلا


پیرو اطلاع رسانی قبلی و در راستای ساماندهی دستفروشان جمعه بازار امیرکلا، بامداد دیروز جمعه 95/6/12 پس از اقامه نماز و قرائت زیارت عاشورا در مسجد چهلستون، عملیات ساماندهی و انتقال جمعه بازار به بلوار ساحلی با حضور گسترده مسئولین واحدهای مربوطه و پرسنل شهرداری، نیروی انتظامی شهرستان، پلیس راهور و دیگر نهادهای ذیربط آغاز، به نحوی مطلوب انجام گرفت. طی این اقدام پس از صدور کارت شناسایی و مشخص شدن مکان جدید برای کلیه دست فروشان این بازار سنتی، محل های عبور و مرور خودروها تعیین و با اجرای آسفالت و خط کشی های مناسب مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
لازم به ذکر است که مهندس صیادیان معاون شهردار و حاج رضا سلیمانی عضو محترم شورای اسلامی شهر امیرکلا شخصاً در این عملیات حضور و نظارت داشتند.
 
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا  از همکاری شهروندان و کسبه منطقه، دستفروشان این بازار هفتگی، جناب سرهنگ جعفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، جناب آقای علی تبار مسئول واحد اصناف ، مسئولین و پرسنل ذیربط شهرداری و کلیه دست اندرکارانی که در جلسات برگزار شده و اجرای این عملیات همکاری صمیمانه داشته اند، قدردانی می نماید. انشاءالله این ساماندهی در هفته های آتی نیز با رعایت نظم و انضباط ضمن دلگرمی بازاریان و شهروندان، مدیریت شهری را در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان یاری نماید.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد