تعداد دفعات بازدید : 1082 ماخذ : شهرداری
پیام مهندس شفیعی شهردار امیرکلا به مناسبت سالگرد فاجعه منا


 
 
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
حدود یک سال از فاجعه دلخراش سرزمین منا که در آن عده کثیری از هم وطنان عزیز ما و مسلمانانی از سایر کشورها جان خود را از دست دادند می گذرد. در موسم حج ابراهیمی که مسلمانان جهان دسته دسته به عشق معشوق به گِرد حرم یار می گردند و به شست و شوی دل و جان در زمزم زلال معرفت می نشینند، ناگهان این حادثه غم انگیز امت اسلام خصوصاً ایران اسلامی را در ضجرتی عظیم و ماتمی عمیق فروبرده است.
آنچه مسلم است اینکه این فاجعه حاصل غفلت و بی تدبیری غیرقابل بخشایش، بلکه خباثت مرموزانه و رذیلانه آل سعود است که سال هاست در لباس خادمین حرمین جز تدلیس و تفرقه، شرارت و خیانت، جنایت و آتش افروزی و تشکیل گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه و جهان اسلام و حمایت مالی و تسلیحاتی از آنان، ثمر دیگری ندارد. کشتار مردم مظلوم یمن و پرورش و گسترش تروریسم در عراق و سوریه نمونه بارز آن است.
دستان آلوده و خونین صهیونیسم و استکبار جهانی سال هاست که از آستین این خاندان بیرون آمده و آنان را به شریکان دزد و رفیقان قافله بدل نموده است و صدالبته در این فاجعه نیز آن دست ها هویداست.
اکنون که آل سعود شمشیرها را از رو بسته و دشمنی با ملت ایران و انقلاب اسلامی را علنی ساخته است ، وظیفه ماست که یاد و خاطره عزیزانی را که مظلومانه در آن فاجعه جان باختند زنده نگاه داریم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب در پیام خویش به مناسبت سالگرد این حادثه بیان فرمودند، این خاندان فاسد را بیش از پیش بشناسیم و ماهیت زشت و نیات پلید آن ها را افشا سازیم.
اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان مظلوم فاجعه منا از درگاه احدیت برای آن عزیزان رحمت و غفران و برای اُمت اسلام گشایش و سربلندی آرزو می نمایم. 
 
 
                                    "و من الله التوفیق"
 
سید مرتضی شفیعی
شهردار
 
                                       

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد