تعداد دفعات بازدید : 1640 ماخذ : شهرداری
تجدید ممیزی برای دومین بار در شهر امیرکلا


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا با تلاش شهردار پر تلاش و آینده نگر این شهر مهندس رازجویان برای دومین مرتبه در امیرکلا تجدید ممیزی برگزار خواهد شذ . در این خصوص جناب آقای سید علی مازیار کارشناس ارشد و مسوول آموزش کارکنان شهرداریهای استان بعنوان مسوول تجدید ممیزی و کارکنان محترم شهرداری امیرکلا بعنوان مامور در این طرح حضور فعال دارند . ایشان در خصوص جزئیات طرح فوق بیان نمود :

به استناد ماده 2 قانون نوسازی ،  از کل املاک ، ساختمانها و مستحدثات یک شهر ممیزی بعمل می آید و شهر امیرکلا هم از این قاعده مستثنی نیست . وی افزود : شهر امیرکلا با داشتن فاکتورهای لازم از سال 68 67 مشمول ماده 2 قانون نوسازی شده و از آن سال تاکنون این دومین باری است که در این شهر تجدید ممیزی بعمل خواهد آمد . طبق ماده 9 قانون نوسازی و طی مصوبه سال 1347 مجلس شورای ملی هر 5 سال یکبار شهرداریها مکلفند از کل املاک ، ساختمانها و مستحدثات شهر تجدید ممیزی بعمل آورند . ایشان در ادامه افزود : شهری مشمول ماده 2 نوسازی گردیده و در آن ممیزی انجام می شود که خصوصیات 3 بند ذیل را داشته باشد :

1 واضح بودن وضعیت ثبتی املاک ، ساختمانها و مستحدثات

2 توان شهروندان جهت پرداخت عوارض نوسازی

3 داشتن محدوده قانونی مصوب

در پایان از مردم شریف شهر امیرکلا تقاضا نمود اگر می خواهید شهری توانا و پویا داشته باشید با مامورین این طرح همکاری لازم را داشته باشید تا با اطلاعات صحیح و دقیق در عمران ، آبادانی و نوسازی شهر ما را یاری کنید .


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد