تعداد دفعات بازدید : 878 ماخذ : شهرداری
آیین اختتامیه جشنواره دو روزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی در مرکز فنی و حرفه ای خواهران امیرکلا


 عصر روز پنج شنبه 95/11/21 مراسم اختتامیه جشنواره دو روزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی که به مناسبت دهه مبارک فجر در روزهای 20 و 21 بهمن در مرکز فنی و حرفه ای خواهران امیرکلا برپا شده بود، برگزار گردید. در این جشنواره بانوان آموزش دیده مراکز فنی و حرفه ای تولیدات و دست آوردهای خود را رشته های مختلف از جمله آشپزی، صنایع دستی، پرورش گل وگیاه به معرض نمایش قرار دادند.

در ابتدای این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین بابایی امام جمعه محترم امیرکلا، آقایان مهندس نبیان معاون محترم عمرانی استاندار، عباسپور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، مدیرکل فنی و حرفه ای استان، مهندس شفیهی شهردار و اعضای شورای شهر امیرکلا همراه بود، سرکار خانم طالبیان مدیر این مرکز گزارشی از فعالیت ها و دست آوردهای آن به حضار ارائه نمودند. همچنین حجت الاسلام و المسلمین بابایی امام جمعه محترم امیرکلا و مهندس نبیان معاون محترم عمرانی استاندار سخنانی در خصوص اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی ایراد نمودند.
در پایان این مراسم بانوانی که رتبه های برتر را در بخش های مختلف جشنواره کسب نمودند معرفی شده و با اهدای لوح سپاس از آنان تقدیر به عمل آمد. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد