تعداد دفعات بازدید : 1036 ماخذ : شهرداری
نشست صمیمی شهردار با نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر امیرکلا و نمایندگان ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری


 
پیرو دعوت قبلی و پیش از ظهر روز چهارشنبه 96/2/20 نشستی صمیمی با حضور شهردار، معاون شهردار و تعدادی از مسئولین واحدهای شهرداری با نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر امیرکلا و نمایندگان ستادهای نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هدف هماهنگی در خصوص نحوه تبلیغات در سطح شهر در کتابخانه عمومی امیرکلا برگزار گردید.
در این نشست پس از خوشامدگویی به مدعوین، ادای احترام به سرود ملی و مولودی خوانی به مناسبت سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) توسط کربلایی سعید ضیاتبار، مهندس شفیعی- شهردار- پس از عرض خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه به حضار، در خصوص نحوه تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری نکاتی را یادآوری نمودند. ایشان از مدعوین درخواست نمودند تا از تخریب یکدیگر و نیز عملکرد دوره چهارم شورای شهر و شهرداری امیرکلا خودداری و اخلاق و قانون را در تبلیغات رعایت نمایند.
 شهردار امیرکلا همچنین با اشاره 75 نقطه تعیین شده در سطح شهر برای تبلیغات، از نامزدها درخواست نمودند تا تنها از همین مکان ها استفاده نموده و از چسباندن پوستر و برگه های تبلیغاتی بر درها و دیوارهای شهروندان غیر از این نقاط خصوصاً بر روی تنه درختان خودداری نمایند.
ایشان جناب آقای محمد مکاری مسئول واحد خدمات شهری شهرداری را به عنوان مسئول کمیته امحا و جناب آقای حسن اسدی مسئول حراست شهرداری را به عنوان ناظر تبلیغات معرفی نمودند.
در خاتمه تعدادی از نامزدها سوالات و نظرات خود را در خصوص نحوه تبلیغات بیان نموده و مهندس شفیعی به آن ها پاسخ دادند.
 
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد