تعداد دفعات بازدید : 1027 ماخذ : شهرداری
پیام تسلیت شهردار امیرکلا در پی شهادت تعدادی از هموطنانمان در حوادث تروریستی اخیر


 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
اقدام تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان ما به دست عناصر منحط و منفور تکفیری و حامیان آن ها خصوصا آل سعود فاسد و صهیونیست پرور، باعث تأثر فراوان گردید.
 دشمن زبون به خوبی آگاه است که رخنه در دژ مستحکم وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران غیرممکن و از این رو سعی می کند تا با اقداماتی چنین بزدلانه و ابلهانه ایران اسلامی را ناامن جلوه دهد و از اقتدار ملت و نظام اسلامی در منطقه و جهان بکاهد.
این اقدام زشت بار دیگر نشان داد که ملت مظلوم ایران خود یکی از قربانیان اصلی تروریسم در دنیا و در خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم بوده و خواهد بود.
قدر مسلم اقداماتی از این دست که به فرموده مقام معظم رهبری «ترقه بازی بیش نیست» نه تنها خللی در اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد بلکه بیش از پیش وحدت کلمه و انسجام و انزجار ملی را در مقابل آن در پی خواهد داشت.
اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی و عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده های شهدای این حادثه و سپاس از نیروهای غیور و جان بر کف امنیتی و انتظامی، برای ایران اسلامی عزت و صلابت روزافزون آرزومندم.
 
 
سید مرتضی شفیعی
شهردار امیرکلا

 

 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد