تعداد دفعات بازدید : 1095 ماخذ : شهرداری
برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) به همت شهرداری وشورای اسلامی شهر امیرکلا


 

شامگاه پنج شنبه 96/3/18 در آستانه خجسته میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) جشنی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا با هدف ایجاد فضای نشاط و شادی برای شهروندان روزه دار در ماه مبارک رمضان، پس از نماز مغرب و عشا در بلوار ساحلی امیرکلا برگزار که با استقبال پرشور شهروندان مواجه شد.
در این جشن که با قرائت قرآن کریم توسط مهندس عادل ابراهیم زاده، استماع صلوات خاصه امام رضا(ع) و ادای احترام به سرود ملی آغاز گردید، مهندس شفیعی شهردار امیرکلا در سخنان کوتاهی ضمن خوشامدگویی به شهروندان و تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) و محکوم نمودن اقدام شنیع تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل(ع)، توجه به مسائل فرهنگی و ایجاد فضای نشاط در شهر را جزء وظایف و برنامه های مهم شهرداری در 4 سال گذشته عنوان نموده که همواره مورد توجه بوده و برپایی جشن های متعدد به مناسبت های مختلف که با استقبال شهروندان مواجه می شد گواه این واقعیت است.

مداحی و مولودی خوانی، اجرای موسیقی محلی توسط گروه بهارنارنج(برادران و خواهران محمّدی) و اجرای نمایش طنز از جمله برنامه های اجرا شده در این جشن باشکوه بود. 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد