تعداد دفعات بازدید : 1141 ماخذ : شهرداری
حماسه باشکوه و ماندگار راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر امیرکلا


 

در جمعه ای که گذشت، بار دیگر شهروندان امیرکلا حماسه آفریدند. همزمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن اقشار مختلف مردم در شهر امیرکلا بار دیگر اتحاد و همدلی ایران اسلامی و انزجار از سیاست های رژیم صیهونیستی و آمریکای جهانخوار را به رخ کشید.
رأس ساعت 11 صبح روز جمعه 96/4/2 راهپیمایی شهروندان امیرکلا با شعارهای ضداسراییلی و ضد آمریکایی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز شد و در میدان شهدای دیوکلا پس از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدیان امام جمعه موقت امیرکلا ادامه یافت. حضور شهردار امیرکلا، اعضای شورای اسلامی و مدیران و مسئولان نهادهای شهر و شهرستان به همراه حضور گرم نیروی های نظامی و انتظامی در این راهپیمایی چشمگیر بوده ست.
راهپیمایان در انتهای مسیر با حضور در صفوف نماز مقدس جمعه، ابتدا به قرائت قطعنامه روز قدس و سپس به سخنرانی جناب آقای دکتر نجفی نماینده محترم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی گوش فرا داده و سپس شاهد بیانات پرمهر و مسرت بخش حضرت حجّت الاسلام و المسلمین بابایی امام جمعه محبوب شهر امیرکلا بودند. 
لازم به ذکر است با عنایت به همت عمومی شهروندان ولایتمدار امیرکلا علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی در این روز، آقای دکتر نجفی نیز مبلغ یک میلیون تومان جهت مساعدت به ساخت هرم شهدای گمنام این شهر اهدا نمودند.
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد