تعداد دفعات بازدید : 914 ماخذ : شهرداری
برگزاری سومین جشن مهر و امیر با مشارکت و همکاری شهرداری و شورای اسلامی


 

سومین جشن مهر و امیر با هدف حفظ و اشاعه ی فرهنگ اصیل و سنت های زیبای محلی و بومی و نیز بررسی و معرفی هرچه بیشتر آثار و احوال امیر پازواری شاعر نامدار و تبری سُرای این خطّه با رویکرد "محلّه محور" به اهتمام بنیاد امیر پازواری و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی به مدت دو روز با حضور مردم فرهنگ دوست و مسئولین در شهر امیرکلا برگزار شد.
نخستین روز از این جشن که عصر روز پنج شنبه 96/6/23 در محلّه حاجی کلای دوم برپا شد با اجرای دلنشین هنرمند توانمند جناب آقای احمد رضانژاد و موسیقی محلی به ویژه امیری خوانی، سخنرانی پژوهشگران برجسته فرهنگ بومی مازندران از جمله استاد حسین علم باز و نیز طبخ آش همراه بود. در پایان نیز هنرمندان و دست اندرکاران برپایی این جشن از سوی بنیاد امیر پازواری، شهرداری و شورای اسلامی تجلیل گردیدند.
 
 
 
 
 
 
 
دومین روز این جشن، جمعه 96/6/24 با هنرنمایی هنرمندان صدا و سیمای مرکز مازندران و با اجرای برنامه هایی همچون نمایش، سخنرانی و موسیقی محلی توسط گروه موسیقی آونگ در پارک ساحلی شهر امیرکلا برگزار گردید.
 
 
 
 
 
 
 
 
لازم به ذکر است که نذر کتاب، نقاشی بر روی لاکمه توسط گروه "رویداد گردون" و دیوار یادگاری برای امیرکلا از جمله برنامه های حاشیه ی این جشن بود که با استقبال شهروندان مواجه گردید.

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد