تعداد دفعات بازدید : 219 ماخذ : شهرداری
جلسه ستاد ویژه بازگشایی مدارس


 

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس صبح روز یکشنبه 27 شهریور جلسه ی ستاد ویژه بازگشایی مدارس با حضور فرماندهان پلیس راهور شهرستان بابل و امیرکلا، مسئول و کارکنان سازمان حمل و نقل شهرداری در محل این سازمان برگزار شد.
 
در این جلسه ضمن بررسی برنامه های استقبال از بازگشایی مدارس، نرخ مصوب سرویس مدارس جهت اطلاع عموم ابلاغ و از جمله مصوب گردید تا رانندگان سرویس مدارس برای دریافت کارت شناسایی و پروانه فعالیت به سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری امیرکلا مراجعه نمایند.
 
 
 
 
همچنین ارتقای ایمنی ترددها، خط کشی معابر به ویژه محل عبور دانش آموزان، وجود علائم هشدار و حضور نیروی انتظامی و پلیس راهور برای افزایش ضریب امنیت دانش آموزان مورد تأکید قرار گرفت.
 
از جمله مصوبات مهم این جلسه لزوم دریافت اینترنتی بارکد از سازمان حمل و نقل و درج آن در تمامی سرویس های مدارس می باشد که بدین وسیله خانواده ها می توانند لحظه به لحظه وضعیت سرویس فرزندان خود را پایش نموده و از پارامترهایی همچون سرعت وسیله نقلیه و زمان و مکان توقف ها و... اطلاع داشته باشند. 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد