تعداد دفعات بازدید : 615 ماخذ : شهرداری
پیام تبریک شهردار به مناسبت فرارسیدن سال نو


 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و شادباش خدمت همشهریان عزیز و تبریک سال نو همراه با عزت و سربلندی برای همه ایرانیان و ویژه همشهریان گرامی امیرکلا.
خدا را شاکرم که درسالی که گذشت توفیق خدمتگزاری به شما مردم شریف امیرکلا نصیب اینجانب گردید وتقدیر و تشکر ویژه از منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر که اعتمادکردند و سکان مهمترین دستگاه خدمات رسان شهر را به بنده سپردند و خداقوت میگویم به همکارانم در شهرداری که ایثار کردند تا حماسه خدمت بی منت به شهروندان را عرضه نمودیم  و اینک همه نگاه ها ازسوی شهرهای استان ومسئولین استانی و شهرستانی به شهر امیرکلا جلب شده است و توانستیم با همکاری اعضای شورا و همکارانم در شهرداری، شهرداری را به اصلی ترین وظیفه اش که خدمات عمرانی به شهروندان میباشد ارتقا دهیم
و مشاهده میکنیم که شما شهروندان لبخند رضایت برلب دارید که این یعنی محقق شدن خواسته های به حق شما مردم شریف امیرکلا.
بنده ازهمان ابتدا گفتم که امیرکلا را به آنچه استحقاقش را دارد می رسانیم و خدمات چند ماه اخیر تنها گوشه ای از برنامه توسعه محور این شهرداری بوده است .
نگاه بنده توسعه متوازن میباشد و همه قسمتهای شهر و محلات باید از خدمات عمرانی شهرداری بهره مند گردند.
مردم عزیز بدانند در مدت چند ماه اخیر اگر به برخی از خدمات عمرانی نرسیدیم قطعا در سال آینده با شتاب بیشتری درخدمت شان خواهیم بود ضمن اینکه اگر قصوری داشتیم که قطعا داشتیم از محضر شما خوبان عذرخواهی میکنم.
در پایان ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای مردم شریف امیرکلا، از همه شهردارانی که برای شهر امیرکلا زحمت کشیدند و حق استادی بر گردن اینجانب دارند سپاسگزاری می نمایم و در پناه ایزد منان شاد و سربلندباشند.

و من الله التوفیق
علی اصغراسدی امیری
۹۶/۱۲/۲۹

 

 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد