تعداد دفعات بازدید : 217 ماخذ : شهرداری
تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال 1401


 

پیرو هماهنگی و اطلاع رسانی قبلی عصر روز چهارشنبه 11 آبان ماه تعدادی از رتبه های برتر شهر امیرکلا در کنکور سراسری سال 1401 از طرف شهرداری و شورای اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این گردهمآیی که به همت شهرداری و شورای اسلامی در سالن سردار سلیمانیِ شهرداری برگزار شد،  شهردار، معاون شهردار، اعضای شورای اسلامی، تعدادی از مسئولن واحدها و کارکنان شهرداری و نیز خانواده های این عزیزان حضور داشتند.  
پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، آقای رضانژاد همکار واحد روابط عمومی با شعری زیبا در توصف جایگاه علم و دانش، ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به رتبه های برتر و خانواده های آنان این موفقیت ارزشمند را تبریک گفته و آنان را مایه ی مباهات شهر امیرکلا دانستند.
آقای جعفریان رئیس و آقایان نقویان و بزرگی اعضای شورای اسلامی و آقای اشرفی شهردار امیرکلا هر کدام در سخنانی کوتاه ضمن خوشامدگویی و تبریک این موفقیت به رتبه های برتر و خانواده های آن ها، آنان را به ادامه این راه و فتح قله های دانش به همراه تقویت و ارتقای فضایل اخلاقی توصیه نمودند.

در پایان این مراسم به رتبه های  برتر کنکور لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم گردید. 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد