تعداد دفعات بازدید : 2631 ماخذ : شهرداری
انتخاب سرکار خانم مریم محمدیان امیری بعنوان کارشناس منتخب نهمین دوره ارزیابی آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو


  

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا و به نقل از سایت شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو ، اسامی کارشناسان منتخب نهمین دوره ارزیابی آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو اعلام گردید.
شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو، در ارزیابی آزمایشگاه‌های عضو خود، عملکرد کارشناسان آزمایشگاه‌های این مراکز را نیز ارزیابی می‌کند. چگونگی برخورد با مشتریان، میزان فعالیت و تعداد خدمات ارایه شده توسط آنها و نظر مدیران این آزمایشگاه ها ، از جمله شاخص ‌های ارزیابی کیفی عملکرد این کارشناسان است.
شایان ذکر است که با توجه به تشکیل و فعالیت کارگروه‌های تخصصی دستگاهی در شبکه، کارشناسان منتخب در حوزه فعالیت این کارگروه‌ها نیز با نظر و امتیازدهی انجام شده از طرف دبیران این کارگروه‌ها انتخاب می‌شوند.
سرکار خانم مریم محمدیان امیری نیز از جمله کارشناسان منتخب این دوره می باشد که شهرداری امیرکلا ضمن تبریک این موفقیت و آرزوی توفیق روز افزون برای این شهروند عزیز ، توفیقات روزافزون همه شهروندان ارجمند خصوصا" جوانان فرهیخته و آگاه شهر امیرکلا را آرزو نموده و از همه آنها برای مشارکت فکری و عملی در اداره هرچه بهتر امور شهرشان دعوت می نماید .


 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد