تعداد دفعات بازدید : 1507 ماخذ : شهرداری
احداث بیمارستان 50 تخت خوابی در شهر امیرکلا


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا اعضای شورای شهر و شهرداری امیرکلا برای همکاری جهت احداث بیمارستان 50 تخت خوابی در شهر امیرکلا اعلام آمادگی کردند . ریاست محترم شورای شهر امیرکلا در جلسه شورای شهر اظهار داشت : با عنایت به اینکه در دولتهای نهم و دهم خدمات شایسته ای در شهر امیرکلا انجام شده است ، احداث یک بیمارستان عمومی در این شهر ضروری است . علاوه بر اعضای شورای شهر امیرکلا محمد حاجی  اسماعیلی شهردار امیرکلا نیز بر احداث بیمارستان 50 تخت خوابی در این شهر و ضرورت احداث این بیمارستان تاکید کرد .

شجاعیان تصریح کرد : متاسفانه امیرکلا تنها شهری در منطقه است که بیمارستان عمومی ندارد و مردم شهر در این خصوص با مشکلات فراوانی روبرو هستند . وی افزود با توجه به پیگیریهای مکرر شورای شهر امیرکلا  و مکاتبات متعدد با وزارت بهداشت ، مباحثات حضوری با قائم مقام وزارت بهداشت این مقام مسوول در وزارت خانه بهداشت اعلام کرد که در صورت تهیه زمین در امیرکلا بیمارستان 50 تخت خوابی در این شهر افتتاح می شود . وی گفت : اخیرا" وزارت بهداشت در پاسخ به نامه شماره 251 شورای اسلامی شهر امیرکلا دستور رسیدگی به موضوع را به مسوولان مربوطه در شهرستان صادر کرد که امیدواریم با همدلی و همکاری مسوولان استان ، شهرستان و نمایندگان بابل در مجلس شورای اسلامی که تاکنون پیگیری خوبی داشته اند این خواسته بحق مردم امیرکلا تحقق پیدا کند .


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد