تعداد دفعات بازدید : 1765 ماخذ : شهرداری
بیست و نهمین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر امیرکلا


در ابتداری جلسه ریاست شورا برادر سلیمانی ضمن خیر مقدم به حضار جلسه ، هدف و انگیزه برگزاری این جلسه را معارفه و آشنائی اعضای شورا با روسای محترم ادارات و مسئولین محترم شهر امیرکلا و گفتگو در باب مسائل و مشکلات مبتلابه شهری و ارائه راهکارهای مناسب برشمردند . ایشان با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری میان شورا ، شهرداری و ادارات مختلف شهر ، هدف از این همکاری را پیش برد هرچه بهتر مسائل شهری و خدمات دهی بهتر به شهروندان دانستند.

سپس شهردار محترم امیرکلا برادر مهندس سیدمرتضی شفیعی ضمن خوش آمدگوئی به حضار محترم ، سخنانی را در باب همکاری متقابل شهرداری و شورای شهر و ادارات مختلف شهر امیرکلا با هدف خدمت رسانی بهینه به شهروندان محترم شهر امیرکلا ایراد نمودند. 

سومین سخنران جلسه حضرت حجت الاسلام والمسلمین ارجمندی امام جمعه محترم شهر امیرکلا بودند که ایشان مواردی را در خصوص امور مذهبی شهر و نیز لزوم همکاری کلیه ادارات و نهادهای شهری با نیت خداپسندانه خدمت صادقانه به عموم شهروندان و توجه بیشتر به اقشار ضعیف و مستضعف شهر خاطر نشان نمودند. در ادامه آقایان قائمی سخنگوی شورا و برادر  نقویان ، حسین تبار و خواهر احدی نژاد از اعضای محترم شورا بعد از خوش آمدگوئی به مدعوین به بیان نقطه نظرات ، دیدگاه ها و راهکارهای خود پرداختند.

 در این جلسه روسای ادارات تامین اجتماعی ، اداره برق ، اداره نظام مهندسی ، اداره پست ،  اداره آب و فاضلاب ، مرکز فنی و حرفه ای خواهران و اداره مخابرات هریک به بیان دیدگاه ها ، نقطه نظرات و راهکارهای خویش پرداختند.

در خاتمه مقرر گردید جلسات بعدی بصورت ماهیانه تشکیل و دستور کار جلسه در دعوتنامه صادره مشخص و مسئولین ادارات نکات ضروری و مشکلات حوزه کاری خویش را در حضور نمایندگان محترم مجلس مطرح نمایند تا پیگیری و اقدام گردد .

 
 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد