تعداد دفعات بازدید : 1648 ماخذ : شهرداری
آموزش شهروندی، کلید توسعه شهری در امیرکلا


سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلاضمن قدردانی از حضور و مشارکت رانندگان محترم در این طرح اظهار داشت: کارگاه آموزشی برقراری ارتباط صحیح و کنترل خشم برای نخستین بار در سطح شهرستان بابل با برنامه ریزی واحد آموزش شهروندی شهرداری با حضور 35 تن از رانندگان محترم تاکسی در سالن اجتماعات فنی و حرفه ای خواهران امیرکلا برگزار گردید.
وی هدف از برگزاری این کارگاه را آموزش مهارت کنترل خشم ، ارتباط موثر،قاطعیت ،حل تعارض، خودآگاهی، ایجاد اعتماد به نفس، غلبه بر خلق منفی، مدیریت استرس، حل مسئله و خلاقیت به رانندگان محترم تاکسی برشمرد.
ایشان ضمن قدردانی از تلاش های مسئولانه سرکار خانم مهندس خلیلیان مسئول واحد آموزش شهروندی و جناب آقای داداشی مسئول واحد تاکسیرانی شهرداری امیرکلا بیان کرد: آموزش مناسب شهروندان و آگاه نمودن آنها از حقوق خود، کلید اصلی توسعه شهر می باشد در همین راستا با آموزش این مهارت ها درصدد جلوگیری از آسیب های اجتماعی حاصل از برخورد های نادرست و ارتقای فرهنگ عمومی و افزایش رضایتمندی شهروندان ودر نهایت جلب اعتماد و مشارکت آنها در دستیابی به مولفه های توسعه شهری هستیم.

همچنین از تصویب اساسنامه سازمان حمل و نقل همگانی شهر امیرکلا توسط وزارت کشور به عنوان فرصتی برای ایجاد بستر مناسب خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل درون شهری  امیرکلا یاد کرد.

شایان ذکر است این دوره ی آموزشی در چهار جلسه تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

ضمنا برگزاری این دوره ها ویژه ی بانوان و کارمندان ادارات نیز در برنامه ریزی سال آتی واحد آموزش شهروندی قرار دارد.


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد