تعداد دفعات بازدید : 2531 ماخذ : شهرداری
تقدیر از مهندسین و مشاور حقوقی شهرداری در مراسمی به مناسبت روز مهندس و روز وکیل


عصر روز شنبه مورخ 92/12/10 سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا طی مراسمی به مناسبت پنج اسفند « روز مهندس » و هفت اسفند « روز وکیل » از مهندسین شاغل در شهرداری و همچنین مشاور حقوقی شهرداری تقدیر به عمل آورد.
طی این مراسم که با حضور پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر امیرکلا در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی شرکت سایپا امیرکلا ( بزرگ روشن) برگزار گردید، شفیعی ضمن تاکید بر اهمیت علوم مهندسی در تحقق اندیشه های نو به عمل، توسعه، زیبایی، کارآمدی و پایداری شهر را از جمله مصادیق فعالیت های مهندسی در شهر دانست.
همچنین با قدردانی از جناب آقای هانی قویدل مشاور محترم حقوقی شهرداری و پیگیری های مجدانه ایشان در احقاق حقوق شهرداری و شهروندان خواستار تعامل بیش از پیش حقوق شهری و مهندسی شهری برای پیشبرد اهداف شهروند مدارانه در شهر امیرکلا شد. وی وجه مشترک مهندسین و وکلا را فعالیت های شهری یافتن راهی برای حل مشکلات و یا در صورت نبود راه حل، ساختن راهی برای رفع مشکلات و معضلات شهری دانست.
اعضای محترم شورای اسلامی شهر امیرکلا نیز ضمن تقدیر از تلاش آقای مهندس شفیعی در طول مدت کوتاه خدمتشان این روز را به پرسنل شهرداری و مهندسین فعال در شهر امیرکلا تبریک عرض نمودند.

این مراسم با اهدای جوایز و لوح سپاس از فعالیت این عزیزان خاتمه یافت.

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد