تعداد دفعات بازدید : 2170 ماخذ : شهرداری
احداث جایگاه CNG جدید و پمپ بنزین های تک سکو در شهر امیرکلا


در پی ملاقات هفته اخیر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ناصری نماینده محترم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی با وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس زنگنه و درراستای رفاه حال شهروندان واینکه شهرستان بابل و خصوصا" شهر امیرکلا در مسیر ترانزیتی قرار دارد لذا پیرامون نیاز به احداث جایگاه های پمپ بنزین تک سکو در نقاط مختلف شهرستان بابل و همچنین درخواست احداث جایگاه CNG با اعلام آمادگی شهرداری امیرکلا ، که با درخواست کتبی و پی نویس وزیر محترم مورد موافقت قرار گرفته است مقرر گردید در آینده نزدیک با پیگیری های مجدانه و نیز معرفی زمین مناسب این تأسیسات خصوصاپمپ های بنزین تک سکو ( دو پمپه ) نصب و بهره برداری از آن صورت پذیرد.
 
 مهندس سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای حاج آقا ناصری نماینده محترم و بیان مطالب فوق افزود درجهت سهولت تردد روزانه شهروندان و مسافرین محترم به جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی و سوخت خودروها این اقدامات انجام  تا ضمن اجرای این تکنولوژی نوین که در کشورهای درحال توسعه و پیشرفته بسیار مرسوم می باشد از اتلاف وقت شهروندان و ایجاد صف های طولانی جایگاههای عرضه بنزین جلوگیری و نیز زمینه اشتغال تعدادی از نیروهای جوان و و جویای کار نیز ایجاد خواهد شد. وی افزود ، زمین احداث جایگاه جدید CNG تهیه و به شرکت پخش فرآورده های نفتی معرفی گردید و مکان های احداث جایگاه بنزین  تک سکو نیز در چند نقطه از شهر درحال شناسایی و تحویل می باشد تا انشاءا... با عنایت به پیگیری های انجام شده از سوی حاج آقا ناصری نماینده محترم و دستور صریح وزیر محترم نفت شاهد اجرای این پروژه ها بصورت پایلوت استانی و کشوری در شهر امیرکلا باشیم .   
 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد