تعداد دفعات بازدید : 1733 ماخذ : شهرداری
دیدار شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر امیرکلا با امام جمعه محترم بابل


مهندس سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا به همراه ریاست و اعضاء شورای اسلامی شهر در دیداری با حضرت حجت السلام والمسلمین حاج حسن روحانی امام جمعه فاضل و دانشمند شهر بابل از منویات و ارشادات ایشان در امورات شهری، بهره مند گردیدند .
بنا به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا ، این دیدار که در روز یکشنبه مورخ 28/2/93 در محل کار ایشان واقع در حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل انجام گردید بدوا" توضیحات مبسوطی از روند اقدامات انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در مدت 8 ماه خدمت به مردم شریف امیرکلا و پروژه های در دست اقدام و آتی و همچنین چشم انداز چهار ساله شهرداری و شورای اسلامی شهر توسط مهندس شفیعی شهردار و حاج آقای سلیمانی ریاست شورای اسلامی شهر و اعضاء محترم به حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه محترم و معزز ارائه نمودند. درادامه ، معظم له ضمن تقدیر و تشکراز حضور شهردار واعضاء شورای اسلامی شهر بیان داشتند:
بنده علاقه ویژه ای به شهر امیرکلا که شهر عالمان و شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی بوده ودر منطقه به « قم مازندران » موصوف می باشد ، داشته و بصورت مستمر امورات این شهر را پیگیری می کنم و الحمدالله فضای فعلی حاکم بر مدیریت شهری امیرکلا بسیار مطلوب بوده و این نعمتی است که خداوند به مردم شریف و ولایت مدار شهر امیرکلا ارزانی داشته است. ایشان درادامه فرمودند : وفاق و همدلی نعمت بزرگی است که باید قدرآن را دانست و افرادی که از وفاق و همدلی غافل شوند قطعا" خداوند این نعمت را از آنان پس خواهد گرفت و دست رحمت الهی بالای سر آنان نخواهد بود وی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر در دوره چهارم افزود به حمد الله ریل گذاری جریان مدیریت شهری در شهر امیرکلا دقیقا" بر روی خودش و جای درست خود قرار گرفت و افرادی متعهد و مؤمن و متخصص و با تجربه در مسند کار قرار  گرفته اند و بنده از انتخاب آقای مهندس شفیعی که از شهرداران خوب و موفق و بسیار بزرگوار بوده و نیز قبول مسئولیت شهر امیرکلا از سوی ایشان بسیار خوشحال شدم و خدا را شاکرم .
ایشان در ادامه اظهار داشتند : بحمدالله. کارها در شهر امیرکلا به خوبی درحال انجام است و مردم نیز بسیار خرسند بوده و آرامش مطلوبی در شهر حکمفرماست و اعتماد سازی برای مردم بیشترین و بهترین سرمایه و نعمت برای شماها خواهد بود.
حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود : حضرت علی (ع) 24 سال خانه نشین بوده و سکوت کرده اند و خداوند قسمتی را در سکوت و خانه نشینی قرار داده تا بتواند قلوب مردم را به خود جذب نمایدو حقانیت خود را پس از این مدت به اثبات رساند.
پس شما هم باید برای حفظ وفاق و همدلی از خودگذشتگی نمائید و بنده نیز در خیلی از امورات و درجهت حفظ وحدت و وفاق خیلی لجاجت نکرده و سکوت می نمایم تا این نعمت از ما سلب نگردد.
وی در ادامه توصیه هایی کاربردی در مدیریت شهری فرمودند: خطر بزرگ در امر مدیریت شهری روز مرگی است و این آفت بزرگی در کار شماها خواهد بود و مهمترین عامل در موفقیت امورات مشخص نمودن هدف در طول سالهای خدمت و تلاش برای رسیدن به آن هدف است . وی ضمن توصیه به عدم پهلوان گرایی در کارهای خود به مشارکت مردم در امورات شهری تأکید داشته و اعلام داشتند با مشخص نمودن فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های شهری از مشارکت مردم در اجرای آنها بهره مند گردید.
از توصیه های ویژه ایشان به شهردار، چابکسازی و توانمندسازی پرسنل و مجموعه شهرداری در جهت بهره وری مطلوب تر وارائه خدمات مناسبتر به شهروندان بوده همچنین هویت بخشی به خود شهر و برجسته نمودن نمادهای دینی و فرهنگی و علمای آن را خواستار شدند .
ایشان در ادامه ضمن تأکید بر رفع مشکلات روزمره مردم و تسریع در امورات اربابان رجوع ، ابراز داشتندرفع سد معبر از خیابان ها و معابر که منشاء بسیاری از ناهنجاریها در سطح شهر بوده و نیز ساماندهی  دست فروشان ودوره گردان وتعیین مکان مشخصی برای عرضه محصولات توسط آنان را از تأکیدات خودبر شمردند .

حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی در پایان فرمایشات خود اظهار داشتند همه مسئولین ودست اندرکاران باید از جداسازی شهر امیرکلا و بابل خودداری نموده و این دو شهر را که از گذشته های بسیار دور درکنار هم بوده اند را می بایست به صورت یک پارچه ببینند و از لجاجت و جدایی جدا" خودداری گردد.


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد