تعداد دفعات بازدید : 1972 ماخذ : شهرداری
تجلیل از معلمین بازنشسته و نمونه شهرستانی،در شهر امیرکلا


با توجه به انتخاب 3نفر از بازنشستگان فرهنگی و 5نفر از معلمین شهر امیرکلا بعنوان معلمین نمونه شهرستان بابل در سال 92شهرداری و شورای اسلامی شهر با دعوت از این عزیزان با تقدیم لوح تقدیر و هدیه از زحمات آنان تجلیل به عمل آورد.
بنا به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا روز یکشنبه مورخ 4/3/93این مراسم که در محل شورای اسلامی شهر و با حضور شهردار و اعضاءشورای اسلامی امیرکلا و نیز آقای دکترحسن نتاج عضو شورای اسلامی شهر بابل و مدیریت محترم بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا شهر بابل به همراه معلمین حضور داشتند، بدوا حاج رضا سلیمانی ضمن تقدیر از حضور مهمانان محترم توضیحاتی را درزمینه برنامه های انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در هفته معلم بیان داشته و از زحمات معلمین و بازنشستگان نمونه شهرستانی که شاغل در مدارس امیرکلا می باشند،تجلیل نموده و فرمودند رسالت معلمی، رسالت انبیاء است و ما امروز بسیار خوشحالیم که 8نفر از فرهنگیان این شهر بعنوان نمونه در سطح شهرستان بابل برگزیده شده اند. و ما در مجموعه و شورای اسلامی شهر و شهرداری امیرکلا بر خود واجب دانسته تا دراین جلسه بصورت ویژه از شما تقدیرنمائیم که امیدواریم این کار کوچک مورد رضایت و پسند شما عزیزان قرار گیرد.
در ادامه سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا نیز ضمن عرض خیر مقدم خدمت همه مهمانان عزیز و اعضاء شورای اسلامی شهر بیان داشت:بنده بعنوان یک خادم کوچک در این شهر برخود می بالم که در جمع شما معلمین نمونه و زحمت کش حضور دارم و از این بابت خداوند را شاکرم. شما معلمین معماران و آینده سازان نیرو های ارزشی و مدیران این مرزو بوم هستید و همه خدمتگزاران و مسئولین دست پرورده شماها معلمین دلسوز و ایثار گر می باشند.
وی همچنین افزود در هفته گرامیداشت مقام معلم به اتفاق اعضای شورای اسلامی جهت عرض تبریک و تجلیل از مقام عظمای معلمین در کلیه مدارس سطح شهر حضور یافته و مراتب تقدیر و امتنان خود را ابراز داشته ایم و امروز نیز حسب وظیفه در خدمت شما معلمین و بازنشستگان نمونه شهرستان بابل هستیم هر چند از نظر ما همه معلمین نمونه و زحمت کش هستند.ولی قطعاتلاش ها و برنامه های شما بسیار برجسته تر بوده که در سطح شهرستان به عنوان نمونه برگزیده شد ه اید.که امید واریم این زحمات شما مرضی حق تعالی واقع شده و ما مدیران نیز به تاسی از شما تلاشهای بیشتری را در جهت ارائه خدمت به شهروندان فهیم و ولایت مدار شهر امیرکلا داشته باشیم.
در ادامه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و همچنین جناب آقای دکتر حسن نتاج عضو شورای اسلامی شهر بابل و مدیر محترم بیمارستان کودکان امیرکلا نیز به بیان دیدگاه های خود و تقدیر و تشکر از زحمات معلمین و پیشکسوتان فرهنگی شهر امیرکلا اقدام نموده و سپس پیشکسوتان محترم و معلمین نمونه نیز متعاقبا ضمن تشکر از اقدام خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر چه در زمینه تجلیل از معلمین و پیشکسوتان   فرهنگی و چه در زمینه های دیگر فرهنگی و علمی و  خصوصا انجام زیباسازی در سطح شهر امیرکلا ونیز پروژه های عمرانی و خدماتی و فضای سبز شهر، اظهار امیدواری کرده اند با همت و تلاش تک تک اعضای شورا اسلامی شهر که اکثرا از قشر فرهنگی و اساتید دانشگاه می باشند به همراه شهردار محترم ،شاهد تحول ویژه ای در شهر امیرکلا در تمام سطوح باشیم.
در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات معلمین باز نشسته و نیز معلمین شاغل نمونه شهرستان که در شهر امیرکلا ساکن و شاغل می باشند تجلیل به عمل آمد.
 
 
 
اسامی بازنشستگان فرهنگی و معلمین نمونه شهرستان بابل به شرح ذیل می باشد:
1-خانم سیده زینب قریشیان
2-خانم سیده فاطمه مهدی پور شیروانی
3-خانم صدیقه قربانپور
4-خانم مرضیه عمواقلی طبری
5-خانم فخرالسادات طبری
 6-خانم رقیه کاظمی تبار(بازنشسته)
7-برادر علی اکبر حسینیان( بازنشسته)
8-برادر سید عباس فرشاد (بازنشسته)


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد