تعداد دفعات بازدید : 2864 ماخذ : شهرداری
تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری امیرکلا


  

همزمان با هفته دولت و درآستانه فرارسیدن سالروز  ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت ، جلسه شورای اداری مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا برگزار گردید. دراین مراسم که با تلاوت قرآن توسط آقای مهدی میرنبی زاده همراه بود ، بدوا" مسئول روابط عمومی آقای مهندس حجازیان ضمن خیر مقدم به پرسنل شهرداری ، شهردار و شورای اسلامی شهر با تبریک هفته دولت و دهه کرامت از آقای مهندس شفیعی شهردار امیرکلا برای ایراد سخنرانی دعوت نمودند . شهردار امیرکلا نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین دهه کرامت ، هفته دولت را بهانه ای برای ارائه گزارش عملکرد مسئولان دانسته و اشاره داشتند که کتابچه عملکرد یکساله شهرداری و شورای اسلامی شهر بزودی چاپ ودر دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت . ایشان ضمن تبریک بمناسبت یکساله شدن فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم و تشکیل هیأت رئیسه جدید که با اکثریت آراء بدون تغییر نسبت به سال گذشته تثبیت گردیده اند ، تعامل بین شهرداری و شورای اسلامی را شرط اول توسعه شهری بیان داشتند و از تک تک پرسنل و خصوصا" کارمندان شاغل در شهرداری و کارمندان نمونه که با جمع بندی امتیازات مربوطه به عنوان نمونه معرفی شده اند، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.وی در ادامه سخنان ضمن بیان شرح خدمات شهرداری و انتظار از پرسنل خصوصا کارمندان شاغل در واحدهای اداری شهرداری تاکید ویژه ای بر تکریم ارباب رجوع و احترام به متقاضیان و شهروندان در زمان مراجعه به شهرداری داشته و تذکرات لازم را ارائه نمودند. در ادامه مراسم آقای رضا سلیمانی رئیس شورای اسلامی شهر امیرکلا نیز با گرامیداشت ایام هفته دولت و دهه کرامت ، ضمن تشکر از شهردار امیرکلا بابت برگزاری اینگونه مراسم ، انتخاب کارمند نمونه را امری نمادین بیان نمودند که طی آن چند نفر بنمایندگی از پرسنل خدوم شهرداری تجلیل می شوند و این انتخاب از بین کارمندان وظیفه شناس و مسئول شهرداری کار بسیار دشواری است .

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و پرسنل شهرداری تعامل و هماهنگی فی مابین شهرداری و شورای شهر را عامل موفقیت اجرای برنامه های از پیش تعیین شده دانسته و اظهار امیدواری کرد این اتحاد و همدلی همچنان پایداربوده تا و شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون شهر امیرکلا باشیم . در ادامه جلسه آقای اصغر اسدی مسئول واحد اداری و کارگزینی شهرداری به نمایندگی از پرسنل شهرداری ایراد سخن نموده و ضمن تقدیر و تشکر از ابتکار عمل شهردار محترم در جهت برگزاری مراسم مختلف تجلیل از پرسنل و کارمندان و نیز همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر در اجرای این مراسم ، تذکرات اداری و انضباطی را به پرسنل گوشزد نمودند. در پایان مراسم ضمن تقدیم تندیس یاد بوداز سوی شهرداری به اعضای محترم شورای اسلامی شهر به مناسبت سالروز شروع فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر ، از پنج نفر از کارمندان نمونه شهرداری به نام های آقایان« حسن اسدی ، آقای مجید صیادیان ، محمد معصومی، رضا بذری و محمد اسماعیل نیاء »  با اهداء لوح  تقدیر و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد و جلسه با پذیرایی بصرف نهار از مدعوین خاتمه یافت . الف- 16/6

 

 

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد