تعداد دفعات بازدید : 2110 ماخذ : شهرداری
جشن بزرگ میلاد نور در پارک شهر امیرکلا برگزار شد


 در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان و عید بزرگ ولادت حضرت امام مهدی(ع)، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا جشن بزرگ «میلاد نور» با حضور هنرمندان صدا و سیما همچون خوانندگان محبوب و مردمی، «امید جهان» ، «بهمن کلبادی پور» ، بازی طنز «نائب»، «چوپانی» ... و اجرای قابل تحسین «حسام ناصری» مجری توانمند صدا و سیمای کشور شب گذشته در محل پارک بزرگ شهرداری امیرکلا برگزار گردید.

در این مراسم که با استقبال بیش از 4000 نفر از شهروندان و علاقه مندان همراه بود، با قرائت قرآن کریم توسط مهندس ابراهیم زاده و ادای احترام به سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و با سخنانی کوتاه از حاج کاظم جعفریان نایب رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا ادامه یافت و سپس مولودی خوانی توسط کربلایی سعید ضیاتبار و آغاز برنامه های شاد و مفرح، نورافشانی و آتش بازی، اجرای موسیقی محلی، مسابقه، تئاتر فکاهی، ... و در نهایت با اوج تشویق ها و ابراز احساسات حاضرین، امید جهان خواننده مطرح و پرشور کشورمان در ابتدا ابیاتی در مدح امام علی(ع) و سپس تعدادی از قطعات آلبوم های خود را اجرا نمود.

این مراسم در نهایت آرامش و نظم شهروندان فهیم و فرهنگ دوست امیرکلا در کنار رئیس و اکثر اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مسئولین و میهمانان ارجمند برگزار گردید و همگان با خاطره ای شیرین، اعیاد شعبانیه را گرامی داشتند.  

 

 

 

 

                       

 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد