تعداد دفعات بازدید : 1079 ماخذ : شهرداری
پیام تبریک مهندس شفیعی شهردار امیرکلا به مناسبت حلول سال 1396


 

 

آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود      عاقبت در قدم باد بهار آخر شد
  شکر ایزد که به اقبال کله گوشه گل        نخوت باد دی و شوکت خار آخر شد
 
 
شهروندان فهیم شهر امیرکلا؛
بهار زیبا و دلربا از راه رسید. دیری است که زمین سرد و ساکت قدومش را به انتظار نشسته است تا سوسن و سمن از آن سر برآورند و جوانه های شوق از کالبد خفته و فسرده ی درختان به درآیند.
اکنون هنگامه خروش چشمه سارهاست؛ هلهله ی جویبارها و همهمه ی چلچله ها؛ رقص صد ناز شکوفه ها؛ پرده دری غنچه ها؛ آواز مستانه ی هزارها؛ شمیم دل انگیز آلاله ها درطَرف خوشگوار کشتزارها.
بهار به آستانه خانه دل ها رسیده است. خوشا آن که پنجره ی قلب هایمان را به رویش بگشاییم، به آغوش مهرش بفشاریم و به اعجازش زنگار کین از دل بزادییم و خدا را بسیار یاد کنیم :
اِذَا رَأَیتُمُ الرَّبِیع فَاکثرُوا ذِکر النُّشُور.
سالی چند با شما بودیم به آیین صداقت. شما نیز همراهمان بودید به رسم رفاقت. آنچه را که دانستیم و توانستیم بنمودیم و با همه تنگناها، دشواری ها و کاستی ها همراهمان بودید.
مجالی است که سپاس بی کران خود را به شهروندان مصفا پیشکش و سالی خوش و بهاری خرم را برای شما گرامیان آرزو نماییم.
در این بهار نیز با شما خواهیم بود؛ آنچه که به آن می بالیم  محبت و مظاهرت شما شهروندان صبور است که ادامه این راه را ممکن می نماید. شما در این سال که به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" مزیّن است، به آیین وفا و دل های باصفا یاریمان کنید تا بتوانیم شهری درخور منزلت شما مهیا نماییم.
دستان پرمهرتان را به گرمی می فشاریم.
 
ای خالق بهار، در این نوبهار؛
به صدق سینه عارفان و آب دیده پارسایان، عشق به وجود لایزالت را در جانمان بپروران و نطع بی دریغ       نعمت هایت را بر ما بگستران؛ باران مهر را بر کویر خشکیده دل هایمان ببار و نهال محبت را در وجودمان بکار؛ درهای رحمت را بر ما بگشا و راه سعادت را به ما بنما؛ دستان ناتوانمان را بگیر و بر عیب های بی شمارمان مگیر؛ ای بخشاینده ی دستگیر.
 
چو غنچه گرچه فرو بستگی ست کار جهان      تو همچو باد بهاری گره گشا می باش
 
 
 
سید مرتضی شفیعی

                                                                      شهردار امیرکلا

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد